نوع فایل: power point
فرمت فایل: ppt and pptx
قابل ویرایش 20 اسلاید
قسمتی از متن پاورپوینت:
در س 17 بازی زندگی است (درس اختیاری) بازی، سرگرمی و چگونگی گذران اوقات فراغت، همانند پوشش، نوع و چگونگی غذا خوردن، نوع و میزان خرید کردن و سایر مواردی که در دروس قبل مورد بررسی قرار دادید، نشان دهندۀ سبک زندگی است. بسیاری از مخاطبان رسان هها برای پرکردن اوقات فراغت و تفریح به سراغ رسانه ها می روند و خود را سرگرم می کنند. شاید شما نیز جزو این گروه باشید. آمار و ارقام نشان م یدهد جذاب ترین رسانه ها برای همسالان شما تلویزیون، تلفن همراه و بازی های ویدئویی (رایانه ای، موبایلی و … ) است. آیا به بازی های ویدئویی به عنوان یک رسانه و انتقال دهندۀ پیام با همۀ ویژگی هایی که دربارۀ آن تا به حال یاد گرفته اید، نگاه کرده اید؟ گفت وگوی کلاسی تریلر بازیPES 2017 را به دقت ببینید.
چقدر از وقت خود را صرف بازی های ویدئویی می کنید؟
از این باز یها تا به حال چه آموخته اید؟
یکی از باز یهای جذابی را که همگی با آن آشنایی دارید انتخاب کنید و با تشریح فضا و محیطِ مهندسی شدۀ بازی و اینکه با چه تغییراتی می توانست فضا و پیام بازی تغییر کند، آن بازی را رمزگشایی کنید. مثل یک مخاطب فعّال، اهداف آشکار و پنهان تولیدکنندگان آن بازی را تحلیل کنید براساس تحلیلی که از یک بازی انجام دادید بگویید آیا بازی ها نیز ارز شها و سبک زندگی خاصی را به شما انتقال م یدهند؟ چرا آری، چرا خیر؟ برای تحلیل بسیاری از بازی های ویدئویی می توانید از جدول صفحۀ 135 و 136 کمک بگیرید. این جدول به شما کمک می کند تا بازی ها را طبقه بندی و تحلیل کنید.
فیلم ((بازی کن فینالیست)) را مشاهده کنید. بیشتر بدانید استفاده به شرط چاقو خیلی وق تها قبل از استفاده از یک محصول رسان های میتوانیم با رجوع به توضیحات سازندگان یا مطالعۀ ملاحظات و برچسب های روی محصول از محدودیت سنی یا شرایط استفادۀ آنها آگاه شویم؛ برای مثال برچسب ((اسرا)) روی باز یهای ویدئویی/ رایانه ای، محدودیت سنی برای بازی را مشخص می کند. در دنیا برای رده بندی محصولات رسانه ای نظام های مختلفی وجود دارد و بازی های رایان های نیز از این امر مستثنی نیستند. برخی از این نظام ها در محدودۀ یک کشور و برخی در سطح قار های فعالیت می کنند. تمامی این نظام ها بر اساس خوداظهاری سازندۀ محصول فعالیت می کنند.
مخاطبان نیز به عنوان کارشناسان ارزیابی این محصولات عمل می کنند؛ به این صورت که سازندۀ بازی مواردی را که ممکن است برای سنین خاصی آسیب زا باشد، به مؤسسات رد هبندی محصولات رسانه ای معرفی می کند و بر اساس اظهاراتشان از آن مؤسسه رده بندی سنی دریافت می کنند.
اما اگر از طرف مخاطبان تخلف سازندۀ بازی گزارش شود، باز یساز مجبور به جمع آوری تمامی بازی ها و اصلاح رده بندی سنی می شود. در ایران نیز((اسرا)) به عنوان نظام قانونی رده بندی سنی شناخته می شود. اما به دلیل سطح دانش بازیکنان ایرانی و کم توجهی بسیاری از ایشان به آثار بازی های رایانه ای، نحوۀ کار اسرا متفاوت است. بدین گونه است که کارشناسان بسیاری با صرف هزینه و وقت بسیار به بازی کردن و رده بندی سنی بازی ها می پردازند. شما کدام روش را می پسندید؟ اجرا شدن روش مورد نظر شما چه ملزوماتی دارد؟ در نظام رده بندی بازی های رایانه ای کشور ما((ESRA))، محتوای بازی های رایان های براساس هفت ویژگی بررسی می کند.
این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است.
با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته بندی مطالب سعی شده یادگیری مطالب را برای دانش آموزان عزیز تسهیل بخشیم.
با انتخاب این پاورپوینت از تدریس و آموزش لذت خواهید برد.
بدیهی است عناوین و مطالب و اسلایدها توسط دبیران مجرب و دلسوز در جهت گسترش علم و دانش روزافزون همه دانش آموزان علم با ظرافت خاص جمع آوری شده است.
مناسب برای معلمان، دانش آموزان و اولیای گرامی برای یادگیری بهتر دانش آموزان عزیز
اگرمشکلی در خرید داشتید می توانید از مرورگر ( فایرفاکس، اکسپلورر یا کروم ) استفاده کنید و یا بانک عامل خود را تغییر دهید.
ضمنا در صورت نبود کافیست، پاورپوینت مد نظرتان در هر مقطع و پایه تحصیلی، از طرق تلگرام با ما در میان بگذارید تا در کمترین زمان ممکن پاورپوینت شما آماده و تحویل داده شود.
محصولات مرتبط:
پکیج پاورپوینت های درس تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: (درس اول الی درس بیست و دوم)
پاورپوینت درس اول تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: مسابقۀ رسانه ها با زمان
پاورپوینت درس دوم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: پیام همبرگری
پاورپوینت درس سوم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: پنجگانۀ سواد رسانه ای
پاورپوینت درس چهارم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: تصاویر بی طرف نیستند
پاورپوینت درس پنجم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: از بازنمایی تا کلیشه
پاورپوینت درس ششم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: فنون اقناع
پاورپوینت درس هفتم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: ما هم می توانیم
پاورپوینت درس هشتم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: فنون اقناع (2) (درس اختیاری)
پاورپوینت درس نهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: مهندسان پیام
پاورپوینت درس دهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: بازی گردانان بزرگ
پاورپوینت درس یازدهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: دروازه بانی خبر
پاورپوینت درس دوازدهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: مخاطب خاص
پاورپوینت درس سیزدهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: مخاطب فعّال یا منفعل
پاورپوینت درس چهاردهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: مخاطب، بی مخاطب
پاورپوینت درس پانزدهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: هر چیز که در جستن آنی، آنی
پاورپوینت درس شانزدهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: کلیشۀ بدن
پاورپوینت درس هفدهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: بازی زندگی است (درس اختیاری)
پاورپوینت درس هجدهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: زندگی دوم
پاورپوینت درس نوزدهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: پنجگانۀ سواد رسانه ای
پاورپوینت درس بیستم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: مراقب اضافه بار باشید
پاورپوینت درس بیست و یکم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: من از رسانه ها هوشمندانه استفاده می کنم
پاورپوینت درس بیست و دوم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم: اخلاق رسانه ای
مبلغ قابل پرداخت 25,000 تومان
برچسب های مهم